Wednesday, June 6, 2012

Placenta Recordings Presents: Mental Spaghetti Fest #4! August 16, 17, & 18th 2013!



Placenta Recordings presents: Mental Spaghetti Fest #4!!! a  true exploration of the psyche, with a barrage of the senses approach to life, love, sound, community, and visualizations….
August 16, 17, 18 - 2013 @ The Property - Weldon Twp., MI

Performances:

Cock E.S.P. (Minneapolis, MN)
Crank Sturgeon (MAINE)
Geronimo Arafat (Los Angeles, CA)
Bubblegum Octopus (Verona, New Jersey)
Drill Scare (Chicago, IL)
Tooth_Eye (Chicago, IL)
Steve Cattin (Switzerland!)
Crochetcatpause (Detroit, MI/Pittsburgh, PA) 
Selector Catalog (Detroit, MI)
Eprom Colony (Detroit, MI)
Bruxism (Fenton, MI)
Watabou (Ann Arbor, MI)
Kessenchu (Lansing, MI)
RedSK (Detroit, MI)
Little Mack (Ann Arbor, MI)
Lady Lebanon (Detroit, MI)
Dead Church (Detroit, MI)
Tell All Your Friends (Detroit, MI)
Detroit Dad (Detroit, MI)
Amigo (Flint, MI)
Consumption
Barbeque (Detroit, MI)
Total Hipster Crusher
Dental Work
The Bayside Bombshells Burlesque Troupe
Medicinal Groove
Kevin Summers
Faction Disaster
Mold Loaf
Snesei
The One Electric
Grave Slave
Nikola Whallon
Bert
Pep-Step
Flylingual
Thug Bites
Fluff
+ MORE TBA

Art:

Jay Watson
Steve Cattin
Dwy Drobena
Rachel Viola
Laura Maier
Miranda Marie Johnson
Vern Streeter
Tom Kittendorf

August 16, 17, 18 2013 @ The Property - Weldon Twp., MI

WE ARE LOOKING FOR VOLUNTEERS! THEY GET IN FREE! CONTACT ME!

ADMISSION/DONATION INFO:

Admission - $10 Donation @ the gate = DAY PASS!
Admission - $30 Donation @ the gate = WEEKEND PASS!
Admission - $40 Donation @ the gate = WEEKEND PASS + CD + STICKER + PIN!
Artists Performing = FREE

GET ADVANCED TICKETS via PAYPAL: placentarecordings@gmail.com

ADVANCED Admission - $8 Donation = DAY PASS!
ADVANCED Admission - $25 Donation = WEEKEND PASS!
ADVANCED Admission - $35 Donation  = WEEKEND PASS + CD + STICKER + PIN!
Artists = FREE

INFO/RULES:

-WELL WATER AND PORTA-POTTIES AVAILABLE ON SITE!

-NO OPEN CAMPFIRES! USE THE DESIGNATED FIRE PIT! IT IS TOTALLY HUGE :)

-NO FIREWORKS! IT WOULD SUCK TO BURN DOWN THE PROPERTY!

-RESPECT THE LAND! DON'T LITTER! USE THE RECYCLING BINS! THE EARTH APPRECIATES IT :)

-ALL AGES - UNDER 18 MUST BE ACCOMPANIED BY PARENT OR GUARDIAN WHO IS 21+ W/ID

-EVERYONE MUST PRESENT ID AND SIGN THE WAIVER BEFORE ENTERING THE FESTIVAL!

-BYOB! FOOD WILL BE AVAILABLE FOR $, BUT YOU WILL WANT TO BRING SOME SNACKS TOO!

THINGS THAT YOU CAN BRING TO ENHANCE YOUR EXPERIENCE AT MENTAL SPAGHETTI FESTIVAL III:

-AN OPEN MIND
-A TENT OR A CAMPER
-CHAIRS
-BLANKETS
-EXTRA/WARM CLOTHES
-INSTRUMENTS
-ITEMS TO TRADE OR SELL IN OUR DIY FLEA MARKET
-FOOD, WATER, VITAMINS, BYOB, ETC.

*ARTISTS AND VOLUNTEERS WHO WANT TO CHECK IN AT THE GATE ANY TIME AFTER 4 PM ON THURSDAY, AUGUST 15TH ARE ALLOWED ENTRY OF THE PROPERTY IN ORDER TO SET UP CAMPS, ETC.

ADDRESS TO TYPE INTO YOUR GPS: 12064 Landis Rd., Weldon Township, MI (This is the closest address to "The Property". Once you arrive here, follow the signs to get to Mental Spaghetti Fest




PREVIOUS MENTAL SPAGHETTI EVENTS:

Placenta Recordings Presents:

Mental Spaghetti Fest #3 - @ THE PROPERTY - 12064 Landis Rd. @ Pioneer Rd. (Follow The Signs!) - Weldon Twp., MI - August 10th, and 11th, 2012


























Friday, August 10th, 2012

3:45 AM - Right Eye Rita (Chicago, IL - Piano/Glitch/Story Hour)
3:00 AM - Cock E.S.P. (Minneapolis, MN - Old School Noise/Performance Art/Legends)
2:15 AM - Deadwig (Beulah, MI/Traverse City, MI - Experimental/Jazz/Jam/Improv/Psych)
1:30 AM - Dental Work (Traverse City, MI - Jazz/Grind/Lebanese/Noise/Comedy)
12:45 AM - Selector Catalogue (Detroit, MI - Breakcore/Gabber/Hardcore)
12:00 AM - Faction Disaster vs. Total Hipster Crusher (Gaylord, MI + Fowlerville, MI - GRIND)
11:15 PM - Bruxism (MI - Grind/Mince/Speed)
10:30 PM - All Odds Against (Gaylord, MI - Grind/Math/Death Metal)
9:45 PM - Consumption (Marquette, MI - Grind/Sludge/Punk)
9:00 PM - Amigo (Flint, MI - Noise/Drums/Experimental)
8:15 PM - Pep-Step (Lansing, MI - Dance/Crunk/Electro)
7:30 PM - Kevin Summers (Manistee, MI - Noise/Power Electronics)
6:45 PM - RedSK vs. Teh Soup Rebellion (Detroit, MI - Noise/Punk/Hip Hop)
6:00 PM - Lady Cumdumpster (Detroit, MI - Lebanese/Female/Noise)
5:15 PM - *DINNER BREAK*
4:30 PM - Swallow Or It's Going In Your Eye (Ann Arbor, MI - Grind/Noise/Comedy)
3:45 PM - Kevin Summers - State/Federal Food Assistance @ MI Farmers Markets (WORKSHOP)
3:00 PM - Detroit Dad (Detroit, MI - Experimental/Grind/Noise Rock)
2:15 PM - Fattoush Douche (Jezzine, Lebanon - Arabic/Electronica/Mash Ups)
1:30 PM - IMPROV SESSION
12:45 PM - IMPROV SESSION
12:00 PM - IMPROV SESSION

Saturday, August 11th, 2012

4:30 AM - Barbeque (Detroit, MI - Chip/Dance/Game Boy/Crunk)
3:45 AM - Kool Skull (New York City, NY - Chiptune/Breakcore/3ball)
3:00 AM - Crackula (Lansing, MI - Old School/8-Bit/Pop/90's/Covers/Instrumental)
2:15 AM - Steve "Swiss" Cattin (Switzerland - DJ/90's/Hip Hop/Freestyle/Breakdance)
1:30 Am - Bubblegum Octopus (Verona, NJ - 8-Bit/Spazz Pop/Twee Grind/Pico Thrash)
12:45 AM - Crochetcatpause (Detroit, MI - New Wave/Hardcore/Punk/Hip Hop/Dance)
12:00 PM - Eprom Colony (Detroit, MI - Industrial/Pop/Dance)
10:30 PM - DJ Fluff (Frankfort, MI - Party/DJ/Klepto)
9:45 PM - Medicinal Groove (Traverse City, MI - Jam/Jazz/Funk)
9:00 PM - Medicine Mouth (Lansing, MI - Entheo Hip Hop/Old School/Hyphy)
8:15 PM - Fatale (Chicago, IL - Avant-Garde/Female/Harsh Noise/Downpour)
7:30 PM - Watabou (Ann Arbor, MI - Motivational Pop/Grind/IDM)
6:45 PM - Flylingual & Sound Poet (Grand Rapids, MI - Dance/Mash/Screwed/Chopped)
6:00 PM -  Angryrancor (Ann Arbor, MI - Dubstep/Electro/Glitch Hop/Dance)
5:15 PM - *DINNER BREAK*
4:30 PM - Gickstep (Lansing, MI - Trip Hop/Dub Mutations/Breakcore)
3:45 PM - Justin Vierra - Abelton Live Demonstration (WORKSHOP)
3:00 PM -  Ein Sof Goyle (Lansing, MI - DJ/Industrial/Dance/Goth/Witch House)-
2:15 PM - System Of Adon (Flint, MI - Breakcore/Ragga/Jungle)
*1:30 PM - IMPROV SESSION
*12:45 PM - Thug Bites (Traverse City, MI - Gangsta Rap/Breakcore/Crunk)
12:00 PM - illenough (Grand Rapids, MI - Political Hip Hop/Activism)

MC/HOSTS:

Jay Watson
Jesse Warner
Adrian Hirsch

DJ:

Adrian Hirsch
Jay Watson
+ more!

Sound:

Moist Cake Records/Adrian Hirsch
Placenta Recordings/Jay Watson
Fecal Matters/Kevin Summers
Bruxism/Gino Settimo

Art Display:

Dwy Drobena
Kevin Summers
Jay Watson
Ashley Dansby
Tom Kittendorf
Miranda Marie Johnson
Jesse Warner
S.S.
+more!

Food:

Manuel Duque - Authentic Mexican Cuisine
Brendon Skiman - Northern Michigan BBQ
Jay Watson - Authentic Lebanese Cuisine And More!
S.S. - Gluten Free Sweets/Baked Goods

Visuals:

Jay Watson
Medicine Mouth
Steve Cattin
+ More!

Documentation:

Ashley Dansby
Jay Watson
Kimmi Klein
Medicine Mouth
Patrick Doyle
S.S.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ADMISSION/DONATION INFO:

Admission - $7 Donation @ the gate = DAY PASS!
Admission - $10 Donation @ the gate = WEEKEND PASS!
Admission - $20 Donation @ the gate = WEEKEND PASS + CD + STICKER + PIN!
Artists = FREE

GET ADVANCED TICKETS via PAYPAL: placentarecordings@gmail.com

ADVANCED Admission - $6 Donation @ the gate = DAY PASS!
ADVANCED Admission - $8 Donation @ the gate = WEEKEND PASS!
ADVANCED Admission - $16 Donation @ the gate = WEEKEND PASS + CD + STICKER + PIN!
Artists = FREE

INFO/RULES:

-WELL WATER AND PORTA-POTTIES AVAILABLE ON SITE!
-NO OPEN CAMPFIRES! USE THE DESIGNATED FIRE PIT! IT IS TOTALLY HUGE :)
-NO FIREWORKS! IT WOULD SUCK TO BURN DOWN THE PROPERTY!
-RESPECT THE LAND! DON'T LITTER! USE THE RECYCLING BINS! THE EARTH APPRECIATES IT :)
-ALL AGES - UNDER 18 MUST BE ACCOMPANIED BY PARENT OR GUARDIAN WHO IS 21+ W/ID
-EVERYONE MUST PRESENT ID AND SIGN THE WAIVER BEFORE ENTERING THE FESTIVAL!
-BYOB! FOOD WILL BE AVAILABLE FOR $, BUT YOU WILL WANT TO BRING SOME SNACKS TOO!

THINGS THAT YOU CAN BRING TO ENHANCE YOUR EXPERIENCE AT MENTAL SPAGHETTI FESTIVAL III:

-AN OPEN MIND
-A TENT OR A CAMPER
-CHAIRS
-BLANKETS
-EXTRA/WARM CLOTHES
-INSTRUMENTS
-ITEMS TO TRADE OR SELL IN OUR DIY FLEA MARKET
-FOOD, WATER, VITAMINS, BYOB, ETC.

*ARTISTS AND VOLUNTEERS WHO WANT TO CHECK IN AT THE GATE ANY TIME AFTER 12:00 PM ON THURSDAY, AUGUST 9TH ARE ALLOWED ENTRY OF THE PROPERTY IN ORDER TO SET UP CAMPS, ETC.

ADDRESS TO TYPE INTO YOUR GPS: 12064 Landis Rd., Weldon Township, MI (This is the closest address to "The Property". Once you arrive here, follow the signs to get to Mental Spaghetti Fest 3!

FACEBOOK EVENTS PAGE FOR MENTAL SPAGHETTI FEST 3: http://www.facebook.com/events/264174560357143/

STAY TUNED: http://placentarecordings.blogspot.com

+




No comments:

Post a Comment